our sponsor

Followers

Tuesday, July 17, 2012

abby abadi trending Twitter : mencari punca Debat Debat Debat Khassssssss

Abby Abadi: Penyatuan anak muda di laman sosial. Why bashing Abby Abadi? Apa yang sudah beliau lakukan? Hehe Lol ah abby abadi ni.haha What's with Abby Abadi? Abby abadi dk RP lasss,maghi pakat g sano,ahaahha saya tahu abby abadi minat orang yang bermisai. Kalau perasan, hanya beberapa je yang beriya pasal Abby Abadi ni, siapa dan sebab apa? 
   Mengaku jela awak tu pernah minat Abby Abadi suatu ketika dahulu. Elehh, hah abby abadi kena bash? Kesian dia hee. Ouhnye tweet and txting je :) abby abadi boleh tarik/main-main dengan misai saya nanti. Abby abadi pny kes bg aku die cuma ckp isu tutup aurat..tp kes ning baizura tetbe meroyan 2 mmg sgt2 kelakar..keras perot aku.. Peduli apa saya abby abadi nk cakap apa. Bkn dia knl sy pn. 
   Mengaku jela awak tu pernah minat Abby Abadi suatu ketika dahulu sebab dia makin annoying kebelakangan ini. Kenapa nama abby Abadi membanjiri TL? Apa kes ni? Anyone?  abby abadi hot koootttt Bkn Nabi dulu ditentang oleh orang kafir ke? Dibaling najis oleh orang kafir ke? Yg dok tentang Abby Abadi tu pasaipa? Okey. Meluat je eh ??
  Pasal abby abadi nie, jap2 lagilah.. Aku ade bnde nak di selesai dalam hidup nie dulu.. Jap lg smbung Tak trending pun abby abadi...xde la popular sgt.. Why semuaorang cakap pasal abby abadi? I dont geddit. So, kes Abby Abadi ni kes 'holier than thou' lah eh?

No comments:

Related Posts with Thumbnails