our sponsor

Followers

Sunday, December 11, 2011

Tengku Sophia, TengkuSophia, @imtengkusophia dan instagram, lockerz, tumblr dan penutupan twitter-nya....



...because we can.




saya perasan ada pautan Tengku Sophia yang membawa anda ke sini (paling kerap sudah pastinya selepas pemadaman Twitter). pertama sekali, di sini TIADA gambar Tengku Sophia yang TAK PERNAH anda TAK lihat sebelum ini di mana2 laman web atau blog, yours truly tak pernah ada peluang pun bertemu dgn namesake ini, gambar pun kredit kat pemilik asal. malahan peluang yang paling dekat bertemu Tengku Sophia di konsert All Time Low semasa Rockaway Fest terasa jauh berbatu-batu bagi saya.......... Eh, wait, wait, wait........ Ok, this is not funny anymore....

by the way, here's hari Tengku Sophia.


no, no.... bukan birthday Tengku Sophia. it's just ... random....


memandangkan hari ini ialah hari Tengku Sophia, mari kita lihat gosip terbaru Najua hari ini!

- Hantu Bonceng macam sampah. Nasib baik Tengku Sophia comel dalam cerita tu.
- Tengku Sophia Jawab Perihal Anti Pavilion Kids dan ‘Nasi Kangkang” http://t.co/wSxAvlQz
- Kucing Satukan Anti Pavilion Kids Dan Tengku Sophia http://t.co/TXYP6eDq
- Anti Pavilion Kids akui Cintakan Tengku Sophia.: Penzahiran cinta ini dapat dilihat keserasiannya melalui filem Hantu Bonceng. (Tapi Najua tak cintakan Anti Pavilion Kids. jangan tertipu ye...)
- "Tengku Sophia sungguh mengeWOWkan aku.. =D" - Areev I-Zat
- "bila tgk muka Tengku Sophia , SUMPAH DEMI ALLAH ! ak nak teman hidup ! pfft ! AWEK SHAWL plizz ! ==" - Haikal Majid
- "Oh, mengapa la saya tak mcm dia? Diana danielle tu. And Sharifah Najua. (@TengkuSophia). INHALE LOVE. EXHALE HATE. BEWARE : my tweets might be containing mistakes... Tampak hot jeh biarpun chenchubby sikit. Pasrah (⌣́_⌣̀)"- Elly Elinna
- nasik kangkang Tengku Sophia sape xnk bro??!!!!hahaha
- Tengku Sophia tak sesuai berlakon jadi bohsia. cakap melayu pun ada sleng juga.
- Hantu Boncheng's dialogue, very the very annoying. The story was good and funny... Tengku Sophia, (Y)
- "Kak Tengku Sophia buat sy mcm x wujud saja. :'( nk buat mcm mne, manalah tahu kdg2 sy ni annoying, hnya allah saja yg tahu." <---- ini Twitter NajuaEvanFans yang berupa spambot sahaja gayanya.
- Tengok Tengku Sophia speaking dalam KAMI macam tengok TV series US... fasih sungguh.
- kalau aku, aku nak Tengku Sophia jadi suri rumah aku. eh? boleh kira ke macam tu? hahaha
- Tercabar keimanan menonton babak tunjuk betis Tengku Sophia tadi, hehe
- Isn't Tengku Sophia some PMR student that deleted her twitter? Really, malaysia, really? This is the best you can trend? WTF
- Patut ah following aku terkurang satu. Tu aku duk fikir dari tadi rupanya Tengku Sophia dah closed account. But y!?
- So apparently Tengku Sophia is some girl, form 3 and baru delete her twitter account. So what??"
- Tengku Sophia has deleted her account because she got trolled by bunch of rempitz . Due to her comment about rempitz having BB . iKesian
- Steve Job died and made a worldwide trend. Tengku Sophia deleted her twitter and became a worldwide trend. Why is #iLoveAllah is not a trend?
- "Hai saya najua curvez, cousin Tengku Sophia. Adik beradik najua torch." Me & @ellyzainal. 2011

No comments:

Related Posts with Thumbnails