our sponsor

Followers

Sunday, November 6, 2011

(Gambar) Najua Boltz Sebagai Cover MASTIKA, Bicara Soal Cinta & ANTI Pavilion Kids


Rempits maju pakai BB !!!

wanna play some games? ok, let do this.

1st, google satu artikel yang ada perkataan juliana evans dan zizan raja lawak. dapat?

next, tukarkan perkataan-perkataan berikut:

Juliana Evans = Najua Boltz
Zizan Raja Lawak = ANTI Pavilion Kids
Pancaindera = MASTIKA
Mingguan Malaysia = Rolling Stone
Amsterdam = Kubang Parit
Amerika Syarikat = Swaziland
Komunikasi Massa = Mengetuk Empat Puluh Hengget di Rootz Semasa Kehujanan


profit!

Najua Boltz Akui ANTI Pavilion Kids Punya Ciri Ciri Lelaki Idaman, Belum Terbuka Hati

Hari Ahad memang hari untuk semua orang bangun lambat mungkin, termasuk kami yang kaki tidur.

Segalanya jadi lambat & perlahan untuk hari Ahad, namun terima kasih kepada Rolling Stone, kita ada Najua Boltz sebagai cover sisipan MASTIKA.

Seperti yang ramai sudah sedia maklum, gossip nakal kebelakangan ini mengatakan yang Najua Boltz kini sedang hangat bercinta dengan ANTI Pavilion Kids .

Dan, dalam keluaran MASTIKA minggu ini, Najua Boltz tampil berKepris Kepris Kapisha ANTI Pavilion Kids menjawab persoalan semua orang & ya, mereka masih kawan rapat.

Anda boleh baca kesemua luahan hati mereka berdua menerusi Rolling Stone online & kami ingin kongsikan gambar Najua Boltz dan ANTI Pavilion Kids selepas ini.

Ya. Najua Boltz mula bersuara tentang gossip cinta beliau dengan ANTI Pavilion Kids.

Pasangan ini mula kelihatan mesra ketika berlangsungnya Anugerah Skrin 2011 yang menyaksikan Altimet terpaksa beraksi dengan Zizan, a natural born disaster, an ape even tidak lama dahulu.

Ini menimbulkan spekulasi Kepris Kepris Kapisha ada Najua Boltz kini sedang bercinta dengan ANTI Pavilion Kids, selebriti kelakar yang sedang meningkat naik.

“Saya tak nafikan dia menepati kriteria lelaki idaman tetapi buat masa ini, saya belum bersedia untuk bercinta semula,” kata Najua Boltz kepada Rolling Stone.

Najua Boltz yang masih belum sembuh hati’nya akibat putus cinta dengan vokalis Corrision of Comformity Nirvana Cradle of Filth NWA Public Enemy, Kepris Kepris Kapish berkata beliau belum bersedia untuk komitmen baru.

“Bukan bermakna pintu hati sudah tertutup untuk terima lelaki lain tapi buat masa ini saya lebih senang untuk berkawan saja dengan sesiapa pun”

Pada kami, kalau sudah suka Kepris Kepris Kapisha suka, apa salahnya bukan? Masing-masing masih single & available. Eh kejap, Adinda Evans apa cerita ANTI Pavilion Kids?

Najua Boltz yang akan melanjutkan ijazah dalam bidang Mengetuk Empat Puluh Hengget di Rootz Semasa Kehujanan di Kubang Parit tidak lama lagi berkata beliau jatuh hati & terpesona dengan sejarah dan seni bina Kubang Parit dan pergi ke sana adalah salah satu impian besar beliau.



PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT : 

No comments:

Related Posts with Thumbnails