our sponsor

Followers

Tuesday, September 27, 2011

Twitter Worldwide Top Trending : #PerbualanGempak





goodnite twitter. Harap esok hari saya takde intention untuk membahan kamu semua. #PerbualanGempak

Saya terer buat drumroll masa intro Territorial Pissing. kalau nyanyi lagu tu, saya dah jadi org lain. #nevermindlive #PerbualanGempak

They shouldve mentioned "clerks", "mallrats" or maybe "chasing Amy" or "Kids" if they wantd to talk about MTV. sorry,Gen-X. #PerbualanGempak

"I hear Iran doesn't have one overrated band, you should go there." #PerbualanGempak

#PerbualanGempak Sapa-sapa yg kutuk Jason Newsted lepas tu nama glamer FB dia ada 'Ulrich', dia sama douchebag mcm Lars Ulrich

"Sapa yang pi Suicide Silence memang keturunan anak haram dan belen." #PerbualanGempak

"aku la gay yang cium Mitch Lucker masa gig Suicide Silence semalam. dia siap kata 'I will fucking kill you' lagi." #PerbualanGempak

more like "40 juta pecah punggung." RT @zamnayan "40 juta pecah panggung" #PerbualanGempak

"Hanis Zalikha, kau boleh 'unfriend' laki aku tak?" "Hanis ni sapa? Anak lord? Penjual kolagen?" #PerbualanGempak

"Lady Gaga follow twitter aku." "Aku tak peduli sangat tapi ko boleh follow Fred Durst, pahal?" #PerbualanGempak

"Aku baru je interview Parkway Drive ni." (interview email je, tu pun by third party. Tapi dgn Andrew William, that's real) #PerbualanGempak

"i don't get Lamb of God. aku punya menyirap riff habis semua dia tala Vision of Disorder." #PerbualanGempak

Band ayam je semua ni #PerbualanGempak

No comments:

Related Posts with Thumbnails