our sponsor

Followers

Saturday, January 3, 2015

Zikir Pagi & Petang – IM Hassan Adli

Imam Muda Hassan Adli merupakan nama yang tidak asing lagi dalam bidang muzik bertemakan ketuhanan. Menggunakan gelaran Imam Muda, beliau adalah juara rancangan realiti Imam Muda musim ke-2 yang disiarkan di Astro Oasis. Suaranya yang merdu pasti memukau sesiapa sahaja yang mendengar alunan zikir beliau.

Kesemua surah dan zikir yang terdapat di dalam album ini diterbitkan oleh Iman Evi Sdn Bhd dan dialunkan oleh IM Hassan Adli. Pendengar khususnya peminat alunan suara IM Hassan Adli pastinya akan terpukau mendengar kelunakan alunan surah-surah dan zikir-zikir yang terdapat dalam album ini.

Zikir Pagi & Petang sarat dengan zikir-zikir yang pasti menenangkan jiwa sesiapa sahaja yang mendengarnya. IM Hassan Adli mahu menerapkan nilai-nilai positif supaya album ini dapat menarik minat pendengar untuk sama-sama berzikir dan menambah amalan mereka. Beliau menyifatkan Zikir Pagi & Petang adalah sebuah album yang dapat membuka minat umat Islam untuk kembali beramal walaupun sibuk mengejar dunia.

Album Zikir Pagi & Petang memuatkan surah-surah lazim, dan zikir-zikir untuk amalan pada waktu pagi dan petang.

Pautan:
Universal Music Malaysia
Facebook Universal Music Domestic
Facebook ImanEvi Sdi Bhd

No comments:

Related Posts with Thumbnails