our sponsor

Followers

Saturday, February 7, 2015

Poster baru siri Netflix/Marvel DAREDEVIL

Poster terbaru siri Netflix, DAREDEVIL yang merupakan komik  popular Marvel telah didedahkan  yang bakal ditayangkan pada 10 April ini.

Sinopsis: DAREDEVIL mengisahkan tentang MATT MURDOCK yang buta setelah terkena bahan radioaktif. Walaupun OKU, pancaindera Matt yang lain seperti mendengar, menghidu dan merasa memiliki keupayaan yang sangat luar biasa. Dengan kelebihan ini, Matt yang pada siangnya merupakan seorang peguam berubah menjadi adiwira bernama Daredevil yang menegakkan keadilan bandar  Hell’s Kitchen, New York City.

Siri ini dibintangi oleh Charlie Cox sebagai Matt Murdock/Daredevil, Deborah Ann Woll sebagai Karen Page, Elden Henson sebagai Foggy Nelson, Rosario Dawson sebagai Claire Temple dan Vincent D’Onofrio sebagai Wilson Fisk . Siri Marvel untuk siaran Netflix ini merupakan terbitan eksekutif Steven S. DeKnight (“Spartacus,” “Buffy: TheVampire Slayer,” “Angel”) dan Drew Goddard (“Cabin in the Woods,” “Lost,” “Buffy The Vampire Slayer,” turut menulis dua episod Daredevil”), di samping Jeph Loeb (“Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.", “Marvel’s Agent Carter”, “Lost”). Ia merupakan terbitan bersama Marvel Television dan ABC Studios untuk Netflix.

No comments:

Related Posts with Thumbnails