our sponsor

Followers

Tuesday, December 6, 2011

Miyyo Azman ? bintang Youtube, Twitfemes dan 'Aaron Aziz' yang remaja : versi abridged



>>>tonton iklan raya Aaron Aziz dan Miyyo Azman di sini<<<


Siapakah Miyya Azman ni?
Orang kata dia :
- Justin Bieber Malaysia. Tapi skang ni better known as 'Aaron Aziz' versi belum akil baligh.
- Ada (lebih) 7,308 Likes di Facebook dah.
- ada yang kata Miyyo ni nak jadi macam Najwa Latif (tapi aku tak tahu apa bakat dia. main kastanet? rekorder? paino macam Addele nyanyi Sambadi Loike You?) Tetapi dia popular macam Najwa Latif.
- Budak pempuan minat dia sebab dia comey. and i was like, meh.... tu je ke? Anak sedara saya lagi ultra comey kenapa video Youtube dia tak femes? mungkin anak sedara saya kena buat akaun Youtube.
- ada yang kata dulu budak Miyyo ni kawan dia. "But lepas Miyyo dah famous amous, dia jadi kerek. Dah mula sombong." Well, itu lumrah.
- Nama betul dia Amirul. Miyyo nama glamer, ala macam jugak budak Mio Massacre Conspiracy tu. Family Mio panggil Yoi. Family gua panggil gua Mamat. Tak urban, tapi berkesan. 
- Aku tak minat dengan video2 Youtube dia, bercinta dengan Annie ka, Lazy Song ka, aku cuma minat dengar ceramah Frank Miller cara2 nak buat Batman pissed off. 
- Awek dia shawl, Khadyjah Fhatyah. kamu jeles. Habiskan SPM dulu. 




Url :
Blogspot scrugethings.blogspot.com dulu, skang dah tukar ke  http://bobinsky.blogspot.com 

No comments:

Related Posts with Thumbnails