our sponsor

Followers

Saturday, September 4, 2010

Tiz Zaqyah: Tidak...Semua Itu Tidak Benar!



“Tiz Zaqyah ada menghubungi saya empat kali, kira-kira jam 4 pagi, 19 Mac lalu. Kononnya dia ingin mengajak saya keluar tetapi saya menolak.”, kata Jejai. "Who the fuck is Jejai? Gila rempit nya nama," yes, i heard u ask, but we already know.

Tapi Tiz Zaqiyah kata lain plak.

Anyway, Tiz, I'm with you!!!!!! kahkahkahkahkahkahkahkah!!!! Fasha Sandha is yesterday news.


and anyway Tiz, beloved one, kalau saya rindu awak, saya mesti gi makan kat satu kedai kat sri gombak ni. saya terbayang awak amik order nasi goreng kampung dan neskopi ais saya. kemudian awak sambung makan. sambil menyuap nasi, awak merenung saya yang juga sedang menyuap nasi diiringi lagu Pelican, "Strung Up From The Sky".

2 comments:

Anonymous said...

mcm bangang je..blog paling bangang pnh aku baca..

Blitzenius said...

untuk anon tak bertelur: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Trollface.jpg

Related Posts with Thumbnails