our sponsor

Followers

Saturday, April 5, 2014

Surat buat Along (Feminin) dari Abang Yazid yg sungguh menggeluporkan

assaiiamualaikum along feminin,….,abgyazid gembira dan juga sedih setelah melihat wajah along feminin yg terbaru dalam perjumpaan reunion along feminin dgn res2 ni! dah lama sgt bertahun tahun abg yazid tunggu nak iumpa along feminin dari tahun 1993,dah hampir 18 tahun .tapi abg yazid sedih sebab abg yazid takut along jadi mcm baby res2 dan erin res2 yg terlalu seksi dan terlalu bebas sosial sangat dgn lelaki. sekarang siang dan malam lepas solat dan juga solatsolat hajat tgh tgh malam abg yazid doa-doa selalu tiap-tiaphari agar along benci pada maksiat, benci pada arak, benci pada zina,benci pada pergaulan bebas lelaki perempuan,benci pada disko,benci pada pub,benci seksi,benci buka sana buka sini,selamat dunia sampai akhirat,b ertaubat,jadi gadis yg bersih,murah rezeki yg halal,dipertemukan dgn abg yazid,dibukakan pintu hati along feminin, diberikan Allah tubuh, warna kulit dan wajah yg muda dan menawan yg berseri-seri seperti masa along dengan feminin tahun 1993 dulu dan kalau boleh lebih jelita daripada siti nurhaliza dan lebih cantik dan lebih jelita menawan daripada tahun1993 dulu,amiiiinn! Allah mampu melakukan jadi kenyataaan.insya Allah. tetapi along mesti berubah ,abg yazid kat sini tunggu along dan setiap hari tanpa jemu doakan along dan kedua ibubapa along yg melahirkan along. along,tolonglah ya, jaga dirimu baik-baik, kalau abg yazid ada di sana dan selalu berada dgn along dapatlah abg ingatkan along ,tetapi….kita berdua jauh, jadi hanya doa setiap hari saja untuk along. Harap kita dapat jumpa. Dah hampir 20 tahun abg tunggu along setiap hari,tak tahu macamana nak call along,nombo hpon along abg yazid tak ada. harap along sihat sentiasa. Along, jangan buat kerja yg Allah marah dan turunkan bala, biarkan kwn-kwn yg lain bergelumang dgn maksiat, arak,anjing dan sebagainya, kalau itu yg mereka pilih tetapi janganlah along feminin. Dekatkan lah dirimu along dgn sembahyang ya, along cantik, malah along paling cantik sekali daripada semua anggota feminin yg lain. along paling manis dan paling jelita sekali dalam kumpulan feminin dari tahun 1992-1993 dulu. oleh itu sayangi diri along, tolonglah ya. lepas tengok gambar-gambar tebaru along dlm reunion kat atas ni hati abg yazid jadi tesangat risau dan sedih serta bimbang sgt-sgt,tolonglah, hati hati, tolonglah jaga diri along baik-baik,tolonglah! sayang kalau jadi apa apa. hatihati dan beringat selau along ,ingat pada Allah dan mak dan ayah along.harap kesemua doa abg yazid untuk along setiap hari dan kedua mak ayah along Allah makbulkan dan diangkat kelangit, amiiiin! tolonglah balas ya along? abg yazid akan terus sabar dan tunggu dan tunggu,…(012-5042976) kulim, kedah. mcmana abg yazid nak bercakap dgn along atau bjumpa dgn along? along,kembalilah ke solat dan  kembalilah pada feminin.tolonglahhhhh, jaga dirimu baik-baik dan sentiasa ingat Allah setiap hari, doa abg yazid sentiasa untuk along setiap hari, jadi usahlah risau.

abg zid harap along jangan jadi mcm baby res2 dan adik dia erin res2 tu, along jadilah gadis yg baik .abg sgt sukakan along dari tahun 1993 lagi.

Along Askiella,. bilakah kita dapat bertemu dan bersua? sudah 20 thn abg tunggu dan nanti. Memang benar kata org tua-tua, penantian itu sgt2 menyeksakan. Along askiella, tolonglah berikan alamat facebook along, emel along, dan kalau sudi harap tolonglah sudi berikan nombor telefon along,supaya abg dapat hubungi along. Tolonglah sudi call dan talifon abg zid (012-5042976). Dah terlalu lama sgt abg zid nak berbual dengan along dan bertentang mata dengan along sejak tahun 1993 lagi.Selama hampir 20 tahun abg zid buat solat hajat pada Allah agar kita dapat bersua dan bertentang mata. Banyak benar benda dan perkara yang abg nak cakap dan tanyakan pada Along sejak hampir 20 tahun lalu. Tolonglah pertimbangkan ye. tolonglah pertimbangkan.Abg zid sentiasa menyokong along askiella sama ada baik atau buruk. Abg nak juga jumpa as,wati,yati dan deknor untuk tanya pasal diri along tetapi mereka pun abg tak pernah jumpa, habis macamana? Harap Allah makbulkan doa hajat abg zid tentang along selama 20 thn ni. Banyak sgt benda yang ingin abg zid bualkan dengan Along sejak 1993, pertimbangkanlah……….. Along keja apa dan di mana skrg ni? along tinggal di mana skrg? skrg along buat apa, kenapa diam membisu terlalu lama? Kenapa lama sgt senyap? Along menghilang ke mana selama ni? Apa yg dah berlaku pada diri along selama ni? abg tumpang simpati pada along. Abang sebenarnya ambil berat pasal diri along,sejak dulu lagi , tapi tak tahu macamana nak bersua dengan along, jauh di sudut hati takut along ni sombong orangnya. tapi mungkin along tak sombong harap-harap. abg ambil berat tentang diri along tetapi tak tahu nak bercakap dengan along macamana… Along masih sakit lagi ke? harap along sihat dan senantiasa dilindungi Allah. Abang menanti jawapan dari along dengan penuh sabar. Harap ia jawapan yg tidak menghampakan dan menggembirakan. Along, kau bagaikan permata dan "bidadari" dalam kumpulan feminin sehingga ke hari ini. Along jagalah diri along baik baik…. along sihat ke…….?

Apa-apapun izinkan lah abg zid dpt kenal dan dpt berbual dan dapat kontek dan dapat kenal dengan along terlebih dahulu, tolonglah ya bantu,…sbb banyak perkara yang abg zid nak bual dgn dia.Sampaikan salam abg zid pada along ya, dan katakan pada along yang abg zid sgt ikhlas dan benar-benar jujur ingin mengenali dirinya dan ia sudah lama dari dulu lagi,tolonglah beritahu along yang abg zid nak kenal dengan dia sudah lama sejak dia dalam kumpulan feminin lagi. tolonglah pertimbangkan ya deqnor,abg zid harap sgt pada deqnor,bantulah abg zid dalam hal ini. Inilah satu satunya impian abg zid, harap deqnor dapat pertimbangkan dan sudi. Saya doakan pada Allah , moga pintu hati along terbuka untuk mengenali abg zid. Dan abg zid menanti dengan penuh sabar balasan drp along.Harap harap ia adalah jawapan yang positif. Abgzid doakan along akan sudi utk mengenali diri ini.

Salam sayang,
ABG YAZID, KULIMKEDAH
012-5042976

2 comments:

Anonymous said...

salam..sedih bace surat awak..
dan sedih lagi bila tau Along bukan seperti along yang dulu..
saye tahu kisah Along dari seorang Pelukis Jalanan yang kenal Along..
Kalau nak jumpe Along dia slalu ade di hadapan Pusat Beli Belah Sogo Kuala Lumpur.
Kalau hari cuti ade Buskers adelah dia..

Unknown said...

eh ehhhh bile masa pulak along jd pelukis n join buskers mandai² je

Related Posts with Thumbnails